bild från nyår



hej :)
dagen har varit riktigt rolig. Var på gymnasiemässan i arenan. Tog bussen dit med Aylin GYlte och Olivia. skrattade mycket på bussen och ännu ännu mer när vi väl kom dit. jag dog. När folk snackade och informerade mig och aylin fick jag vända bort huvet för jag skrattade så mycket. ingen aning om varför. men riktigt kul var det!

När skolan var slut stannade jag kvar i stan och gick tillsammans med maja och fikade på espresso house, det blev en kort men väldigt mysig fika. Jag skulle gå till kören vid fem och sjunga helt ensam, vill inte säga mer om det. haha.

Men iallafall åkte jag och aylin in till stan igen sen på kvällen och käka. Hur gott och mysigt som helst. Vi båda har kommit fram till att vi har typ samma problem när det gäller allt nu för tiden... haha.
Nu sitter jag här och aylin har precis stuckit hem.

puss på fredagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0