´

jag vågar inte skriva,
är rädd att inte få något svar.
jag saknar dig,
saknar dig så det gör ont.
du gör mig stark,
du ger mig ork.
du kan alltid höra av dig,
när som helst. var aldrig rädd,
jag kommer alltid att svara.
jag vågar inte skicka fler sms,
därför skriver jag här,
jag vet att du läser detta.

jag har alltid haft svårt för att öppna upp mig,
aldrig vågat berätta det innersta.
men med dig var det annorlunda,
för dig vågade jag berätta,
berätta sanningen.
för du undrade, du ville veta,
ville hjälpa och lyssna.
du frågade hur jag mådde innest inne
och du bad mig berätta sanningen.
du fick veta så mycket om mig
som ingen någonsin fått veta.
du ställde alltid upp och ville alltid alltid lyssna,
det är skillnaden med dig och alla andra.
och det gör dig speciell.
jag litar på dig så himla mycket,
mer än du någonsin kan ana.
du vet hur mycket du betyder,
så lämna mig inte ensam.

du som känner dig träffad just nu,
det är dig jag menar.
ifall du vill kan du skicka iväg ett sms,
eller strunta i det.
gör det som känns bäst.
men jag tänker på dig.
alltid.
och saknar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0