tack fina aylin



jag har världens finaste vän! aylin fixade hela min blogg idag som ni nog ser. du är såå fin!
hade en jättemysig dag. spanskan , sista lektionen var hur rolig som helst, satt och flabbade bort hela lektionen. Jag var egentligen jätteledsen och påväg att gråta, men sen vände det och jag kunde inte sluta skratta.
Efter skolan drog jag och aylin till nova och strosade (hahah så vuxet) runt på nova och köpte presenter till gylte. Sen fikade vi bara och snackade. O när vi kom hem till mig käkade vi popcorn och chips.

Imorron kväll ska vi som sagt till Gylte och fira henne för hon fyllt år. Ska bli superkul! Det är jag, aylin, olivia, maja och dani.
På dagen ska jag bara plugga... har fler prov nästa vecka............

puss :)

Kommentarer
Postat av: A

aww lugnt fina ida!! :D loveuuuu verryyy muchoooo hahah puss :*******<3<3

2011-02-11 @ 23:32:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0