sooo funny.

Idag är jag inte på humör för att ladda upp någon bild.
känns inte som någon passar till just denna dagen.

är skitstressad och har ont i magen inför skolan.
Imorron har vi engelska prov & på fredag har vi matteprov.
så jävla bull. Har pluggat ihjäl inför engelskan i några timmar idag o ska ta matten efter jag duschat.

nu ska jag inte bara sitta och klaga. jag var faktiskt och sjöng idag på kulturskolan. Var så nervös att jag nästan gick därifrån. det hade inte behövts mycket till för att jag skulle gå raka vägen ut. Men jag stannade och det ångrar jag inte ett dugg för det var så himla kul!
vi är bara 3 stycken i min grupp och kommer inte bli fler. Tjejerna verkade jättesnälla och det gick hur bra som helst. vi sjöng en jättefin låt och alla 3 fick sjunga solo. Lite läskigt faktiskt. men jag älskade att vara där. och jag längtar tills nästa gång.

nu ska jag fortsätta och hoppas att jag överlever detta jävla pluggandet.
vi hörs nån gång.
puss


Kommentarer
Postat av: moa

nej vad kul, sjunger du? vilka sånger sjöng ni?

gud, jag hade aldrig vågat sjunga solo. modigt!



hoppas det går bra på proven förresten! :)

2011-02-09 @ 22:49:20
URL: http://meranduarvard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0