hejdå

drar till dalarna imon med konfan.
är borta i en vecka.
seeeyaaa :D

Kommentarer
Postat av: gylte

ha det bäst! kmr sakna dig skitmkt :(

love you love you love yoooooou ha det bäst och njut :) <3

2011-02-19 @ 00:08:55
Postat av: moa

förlåt att jag inte svarat förrän nu, jag har varit bortrest.

nej vi känner inte varandra, hamnade på din blogg av en slump och du var söt och verkade trevlig. bor i en liten håla och är trött på de flesta. jag vet inte om du känner igen dig?

jag är 15 år.



hoppas att du har det bra i dalarna.

du får gärna adda mig på msn när du kommer hem,

alltid kul att lära känna nya människor.



([email protected])

2011-02-25 @ 01:43:50
URL: http://meranduarvard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0