i didn't thought that you were going to leave

Jag ville bara säga hej.
Och att jag inte vet när vi hörs nästa gång.
Kanske imorgon, kanske nästa månad.
Inte vet jag.
Men jag har ingen lust till att blogga nu.
Jag måste ta tag i mig själv.
Träffade mia idag. Fikade. Och det var helt underbart. Känslosamt men fint. Behövde det mer än någonsin. Behövde alla kramar, alla ord. Tack.
Begav mig även hem till andré när jag kom hem. Vi var ensamma hemma hos honom och pratade en massa. Han gjorde mig så himla glad, och jag skrattade mer än vad jag gjort på länge. Tack.
Träffade maja igår. Var hemma hos henne och drack varm choklad. Pratade. Låg mest i hennes säng och kramades. Det behövde jag också. Tack.
Och jag uppskattar alla som bryr sig om mig.
Tex Carro, tack för chokladkalendern, du skulle bara veta hur glad jag blev. Det gjorde min dag. Tack.
Och Olivia. Tack för din närhet, dina fina ord och dina kramar. Jag älskar dig.
Även ett tack till Hanna, Sigrid, Ida, Anna och Johanna, för att ni gör mina dagar i skolan och på fritiden roligare. Tycker om er.
Ett tack till Aylin också. För att du kom och kramade om mig i skolan i torsdags. Tack.
Ett tack till en nära vän också. För att du alltid lyssnar, och för att jag även får lyssna på dig. Du betyder mycket för mig.
O joAnna. Även om du är så långt borta som i Australien, så bryr du dig ändå. Du är så himla fin. Tack.
Jag vill också tacka min syster. För att du alltid finns där för mig. För att du är så underbar. Jag älskar dig över allt och annat.
Och mina föräldrar. Även om jag är dålig på att släppa in er, så betyder det massor för mig att ha er här. Tack. Jag älskar er.
Imorgon ska jag träffa Johanna från malmö. Vi ska fika dagen ut. Ska bli så himla himla mysigt.
jag älskar dig. Och tack till dig. För allt.
som sagt.. Vet inte när vi hörs igen.
Men någon gång. Hoppas jag.
kram.

Kommentarer
Postat av: Olivia

Älskar dig ida. Jag finns alltid här, vad det än betyder: skratta, gråta, prata eller bara kramas. För du är betydelsefull och unik. <3

Så glad att det gick bra<3

2011-12-03 @ 11:29:35
URL: http://barabubbel.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack för du är du, älskade du.

2011-12-03 @ 13:41:05
Postat av: Anonym

<3<3<3

2011-12-04 @ 02:56:36
Postat av: ida

saknar dina fina ord ida.

2011-12-18 @ 20:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0