svar på frågestunden.

1. Älskar du mig? Ja erik, jag älskar dig<3
Din bästiga bååjfränd :D <3

2. Du har så fint hår. Hur gör du för att få det så fint? Vad söt du är elin. Jag brukar egentligen inte göra så mycket med mitt hår, mer än att duscha och låta det självtorka. Men jag brukar oftast sova med uppsatt hår, mer för att jag tycker det är jobbigt med allt hår i ansiktet :) Sedan borstar jag bara igenom det. WALLAH, där har du det! :*
Elin ;)

3. Säg 3 bra saker med dig själv :D Jag är alltid mig själv. Lättroad (flummig), jag bryr mig om mina nära och kära.
Och hmm... Vem är din allra bästa vän? Maja står mig närmast. Men jag har många bästavänner som tex joAnna, johanna, andre, hanna lavi och dom i konfagänget.
Bästa minnet? När jag var i dalarna med konfan. Det var helt underbart och betydde jättemycket för mig. Det är något jag alltid kommer tänka tillbaka till.
Är du nervös inför 9an? JÄTTE NERVÖS. vill bara spy när jag tänker på det!!!!
Och hur blev du och erik tillsammans? Jag o Erik blev tillsammans efter en lång period av lite kärlek :) Vi satt i stadsparken på midsommarafton och jag hade fått som uppgift att övertyga honom om mina känslor. Plötsligt sa han att jag hade gjort det och undrade om jag ville bli tillsammans med honom. Jag sa JAAAAAAAAA.
anonym.

4. Vem av dina kompisar hade du velat byta utseende med för en dag och varför.:) Jag hade velat byta utseende med Olivia, därför att jag tycker att hon är jättesöt och har ett gudomligt fint lockigt hår!
anonym.

5. Berätta om den bästa dagen i ditt liv. Jag kan inte välja just en. Det finns många. Men en dag jag älskade var när jag konfirmerades även om jag grät hela kvällen för att det var så sorgligt att det var över. Men det var en så fin dag. Eller när jag var i thailand. Helt underbart.
Är det okej att ljuga ibland? Ja. Det är okej om det är en vit lögn. Men samtidigt tycker jag att man ska vara så ärlig som möjligt. Man kommer längst med det. Vissa privata saker, som tillexempel saker om en själv man inte vill att andra ska veta om, kan jag också tycka är okej att ljuga om. Men att säga till sin kompis att man inte spridit det dära ryktet man egentligen gjort är helt FEL.
Om du fick ändra EN sak med dig själv, vad skulle det då vara? Min självkänsla.
Vad vill du bli när du blir stor? Känd sångerska, fast det är ju bara drömmar. Men annars tror jag jag vill jobba med människor på något sätt.
Vem är den finaste personen du känner? Maria. Min konfaledare.
Hur många bloggar följer du? OJ! massor faktiskt. vet inte hur många.
Kan du stå på händerna? Ja. fast inte speciellt snyggt o rakt och sådär. haha :)
Vilken är din favoritdisneyfilm? vet inte. ahha 
Det känns som att jag har tröttnat på alla mina favoritlåtar, tipsa mig om en bra låt! All we are- one republic.
S

6. Vad lyssnar du på för musik? :))) DU ÄR SNYGG! Jag lyssnar faktiskt på ALLT. Eller jag ger allt en chans iallfall. Men jag har ingen speciell typ av musik jag lyssnar på, utan allt möjligt. Om jag är glad lyssnar jag på alla möjliga glada låtar, om jag är ledsen lyssnar jag på all möjlig lugn musik. Du är också snygg!
sally

7. Vem är din allra bästa kompis? nämn din bästa killbästis och din tjejbästis. Killbästis- Andre såklart. Tjejbästisar har jag många, men Maja står mig närmast.
Har du haft en bra sommar? Absolut :)
vilka bloggar följer du? skriv alla. Vissa bloggar jag följer är privata. Men mina kompisars bloggar följer jag såklart.
har du bra självförtroende?? nej.
om du för en dag hade kunnat byta liv med någon vem hade det då varit? kändis eller någon kompis spelar ingen roll. Någon kändis, typ lady gaga eller någon sån jättekänd. Vet faktsikt inte vem, för jag har ingen favorit artist, men någon kändis.
M

8. Om du fick välja; skära ut ditt öga eller såga av dig benet ;) ? HAHA kommer du ihåg, ba för att du aldrig svarade på den. HAHA kul. Alltså jag veeeeet inte!!! åh. den är verkligen jättejobbig. men jag tror jag hade skärt ut mitt öga. Fast då hade jag ju bara kunnat titta på ditt söta ansikte med ett öga.
Berätta om när du har varit som mest lycklig i ditt liv! (när, varför o p.g.a vem/vad) Jag är som mest lycklig när jag är på konfan. Själva platsen, människorna, sakerna vi gör. Det gör mig lycklig. Därför att det är en plats jag känner mig trygg på. Det är fina människor som bryr sig och accepterar mig för den jag är. Jag får gråta lika mycket som jag får skrattta. Det är fint! Men också att alla är så tajta med varandra.
Vem ogillar/hatar du mest av alla ? muhuhuuh mst va ngn som finns på riktigt o ingen kändis eller nåt sånt fusk. Jag kan inte skriva att jag hatar någon. För att det gör jag inte. Man kan ogilla människor, men hatar gör jag inte egentligen. Men jag ogillar människor som inte kan stå för de dom tycker och inte kan vara sig själv. Någon som är olik med varje människa den är med.
Vad är det bästa med erik ? Det bästa med erik är att han respekterar mig för den jag är. Och för att han alltid får mig att må SÅ bra. Och för att han alltid ställer upp för mig vad det än gäller. Han är fin.
PUSSSSSSS (L) PUSSSS! <3
det där trollet duvet :)

9. När ska vi träffas din söta lilla kisskorv!? saknar dig så sjukt mkt! Jag vill träffa dig hela tiden och saknar dig hela tiden. Kisskorv (L) jag tycker om dej. Jag kan när du kan.
HannaPanna

10. vet du om att jag älskar dig väldigt, väldigt mycket? Fin du är! Jag vet det. Och jag älskar dig också vännen!
johannis.
       johannis

Kommentarer
Postat av: Din bästiga bååjfränd :D <3

Nu när vi fått svar på våra livs frågor kan du väl blogga lite om din lilla semester? :) Hihihi puss <3

2011-08-13 @ 01:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0