pappa=bäzt. Eller?

fick ett sms från pappa idag där han svarade mig och skrev: Klart! du får allt :D pusspuss älskar dig.
några timmar senare när han kommer hem frågar jag:
-pappa, säger du alltid sanningen till mig?
- hmmm(pappa ställer sig i sin funderingsställning ett par minuter) sedan säger han
- ja, eller det beror på.. jag skulle kanske ljuga för dig ifall det var något som annars skulle göra dig jätteledsen, eller om det var någon överraskning och så.. men det är svårt att säga. Vita lögner finns ju också, men för det mesta talar jag alltid sanning till dig.
- okej.. men alltså, du skrev ett sms till mig innan idag.. du skrev att jag får allt jag vill ha... och
- HAHAHAHAHA (pappa skrattar)
- och då borde jag ju få åka till thailand....
- hahaha(pappa skrattar ännu mer) du förstod väl att det var lite på skojj detdär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0