liseberg


i förrgår var jag mammi & pappa på någon strand o klockan fyra var det after beach med ett skithärligt band som spelade massa sommarlåtar. Sjöng allt jag kunde o kände mig som en lycklig liten flicka som kunde sjunga med i alla låtar. Det var härligt. Det var riktigt härligt faktiskt.


Vi checkade in på världens mysigaste hotell och på kvällen gick vi på spa. SÅ OTROLIGT MYSIGT. Det var 37 grader i den poolen och nästan inget folk. Man kunde simma ut utanför också och bara chilla. Sen fanns det bubbelbadkar, massa krämer jag smörjde in mig med, badsalt, skrubbsalt, gratis frukt och dricka, massagestolar och choklad. Det var awesome. En så himla mysig kväll. jag dog.


idag fick jag träffa min efterlängtade majsa igen. Vi var på liseberg. SÅ BALLLLTt!!! Här sitter vi o väntar på att få åka upp i höjdskräcken. Dagen var verkligen underbar. Åkte balder, lisebergbanan, kålerado, flumride o gick på spökhotellet. Trodde jag skulle kissa på mig så rädd jag var, men det var så himla kul! Åh. Längtar tills nästa gång. Jag älskar dig vännen!!! <3


tack för VÄRLDENS ROLIGASTE DAG. HAHAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0