joAnna.




2 mysiga dagar med joanna. Igår kväll kollade vi på två filmer. Ladder 49 + någon jag inte minns namnet på. Men de båda var jätttesuper bra. Jag tror aldrig någonsin jag ryst så mycket i någon film som jag gjorde i ladder 49. Den var så otroligt bra och både jag & joanna satt och stor grät när den var slut. haha.
idag åt vi hemma gjorda nudlar , åt ännu mer cheese cake, tog ännu fler fina bilder på oss, sen sov vi. Mitt på dagen. Så annorlunda. Dog av skratt. Men vi sov, låg i sked och det var FETT skönt!

Kommentarer
Postat av: joanna<3

HAHA ida jag dör av skratt bara jag tänker på det!!!!

ÄLSKAR DIG FÖR ATT DU ÄR DU OCH FÖR ATT INGEN ÄR SOM DU.<3

2011-08-17 @ 22:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0