jag lever!


hela veckan har jag tillbringat på malmöfestivalen. Jag har sett massor av arister, och det har varit så jädra grymt. På rix fm festivalen stod jag o mina kompisar längst fram. Grät när chris medina sjöng. Han är SÅ bra. Bäst av alla tycker jag nog Veronica maggio, jay smith och chris medina. Helt klart!
denna bilden tog jag sista dagen, det var så sjukt häftigt.


jag har varit med eriiiiiik. Vi har chillat, gått promenader, gottat oss. Sen var jag han o elin på Malmöfestivalen o såg the ark. Dom var faktiskt mycket bättre än vad jag trott. O vi stötte på massa vi kände också, o tittade på en full tant som stod o dansade bredvid oss.


har fikat med elin o majsa i stan. Långfikat kan jag väll inte riktigt påstå. men det var himla mysigt ändå <3


inatt sov jag och dani över hos maja. Vi var jättebusiga igår när vi varit på ica. Ja... detaljer får ni inte. Men det var så sjuuuukt kul!!! Sen körde vi "jag har aldrig" med massa pinsamma o skämmiga men superroliga frågor. Och idag bakade vi kladdkaka o sedan sprang vi ut i spöregnet i pyamas. Kan det bli bättre???

nu ska jag gå o möta efterlängtade Vega. Hon ska äta kvällsmat med oss ikväll. Mysigt.
puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0