i love you <3


för två dagar sedan kom min finaste, underbaraste o mest älskade mormor på besök. Jag hade bakat kladdkaka-muffins till henne och sen åt vi god mat. Jag kan prata om så mycket med dig. Du är världens bästa.
jag älskar dig.


på kvällen kom joanna och åt med oss. Sen cyklade vi ner till stan o kvällsfikade på EH. Det var så himla mysigt. O det hade hänt så mycket hos oss båda , så orden tog aldrig slut. När vi hade fikat i några timmar cyklade vi hem till joannas mamma o jag fick en present. ( ögonskugga ) TACK JOANNA. O sedan cyklade vi hem till hennes pappa för att hämta joannas dagbok så att hon kunde uppdatera mig i detalj ;).
När klockan var två ungefär gick vi o la oss. Kvällen var mysig. Tack för allt joAnnis. Jag älskar dej!<3

Kommentarer
Postat av: joanna

Det är alltid lika mysigt med dig ida. Älskar att vara med dig för allt är så bra då och du är så underbar.

"så att hon kunde uppdatera mig i detalj" hahaha du är för go ida!

Älskar dig och tack för allt. Hör av mig när jag kommer hem från falkenberg på torsdag den 11:e.

Puss <3

2011-08-06 @ 22:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0