en skrattande hanna


denna tjejen är så söt att det inte är klokt.

Ska snart ut och träffa hanna. Vi ska bara gå en runda och prata om allt mellan himmel o jord. Mysigt.
Idag har jag tillsammans med min familj åkt till farmors hus och tittat på alla hennes saker och skrivit upp vad vi vill ha. Sen ska mina kusiner också göra det och efter de ska vi dela upp allting. Det var faktsikt jobbigare än vad jag trodde det skulle bli. Jag var ganska ledsen. Men min älskade pappa får mig alltid att må bra när jag behöver det som mest. he's the best! O resten av dagen har jag lyssnat på musik o städat mitt rum. Jag damsugde och tömde min garderob o så hittade jag fina lappar och brev. Det är aldrig fel att hitta sånt en dag som denna.

Nej nu ska jag dra ut till min kisskorv. hajdo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0