dagen i bilder.


träffade fina maja och tog fina bilder i solen. hur mysigt som helst.




<3


haha, skrattaaade masssor


vi gick i alla klännings affärer och letade konfa klänning, sen åkte vi till nova och precis innan vi skulle gå tvingade jag in maja på MQ och hittade min ängel. En så himla fin klänning ( inte den på bilden )men vill ha den också. Konfakvällingen var iaf vit och såg gudomlig ut. Imorron ska jag dit och köpa den om den finns i min storlek. thihi.


vi hälsade på majas farmor som vanligt. Vi fick mat och glass. Jättemysigt. Majas farmor är underbar. Jag önska att jag också hade en.


vi fikade och åt chokladbollisar.

Efter de gick vi till ÖB och därefter satte vi oss på en gräsplätt på gunnesbo och snackade om livet, ganska djupt snack men det var skönt. O så sjöng vi. O solade. Typ. Jag älskar denna dagen.
DEN HAR VARIT UNDERBAR <3 <3 <3
Jag älskar dej maja piraja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0