dagen <3




yaaaa. jag o ronja hade MYCKET energi.


sen kom maja o joar <3


ronja o erik thihi


ronjas älskling. HAHAHHAA



DAGEN HAR VARIT UNDERBAR.
Träffade Ronja , hennes kompis och Erik i stan klockan åtta imorse, vi gick till espressohouse och erik bjöd oss på chailatte. (TACK) Halv nio stod vi fyra i kön till idol, skrattade, snackade, fotade o hade det helt underbart. Ett tag då det var sjukt hög musik var jag o ronja helt galna och stod o hoppade, skrek och alla tittade konstigt på oss, men vi brydde oss inte, för det var så jävla kul. hahahaa. Vid halv tolv kom maja o joar, och dom köade med oss. Vi skrek och sjöng. Riktigt galna. Men kul hade vi. Så jädrans kul. Efter ett tag kom joaquim också. Vi alla stod och väntade och väntade. Jag hade inte ätit något sen sex på morgonen då jag åt frukost, och när vi hade köat i sju timmar utan någon mat gav ALLA vi upp. sjukt synd ändå. Så ingen kom in, det hade tagit 3-4 timmar till och jag höll på att svimma. Men det var det värt. Vi hade så jäkla kul! :D Nästa år ska vi dit igen, och då SKA VI KOMMA IN. O jag ska också söka dååå. wiiihih :)
tack för dagen <3

Nu ska jag o maja dra ut med vänner. tjaoooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0