3 pics


Helgen med joAnna var superfin. Vi lagade god thai kyckling gryta, tittade på film, tog bilder, åt massa gott, bara pratade och fällde en massa tårar. Det var fint. O bilderna kommer senare, men just nu hinner jag som sagt inte. Men mysigt var det!


Sedan träffade jag dessa små söta flickorna, också hur mysigt som helst! bilderna kommer också senare.


Söndag kväll spenderade jag med min syster. Älskar och tar alltid vara på alla stunder jag får tillsammans med henne. Vi har alltid så himla mysigt. Igår gick vi och handlade dipp och popcorn, sånna man gör själv på spisen. Sen tittade vi på film och åt massa gott. Så himla fint.

Kommentarer
Postat av: joanna

älskar med bilden :)<3

fett mysigast helg med dig och jag längtar gatan tills vi ska till min moster :D

vill med ha en syster som jag kan ha myskvällar med... :(<3

2011-04-12 @ 19:00:07
URL: http://jooaannna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0