sjuukt mysig bild.



bild från THAILAND. sjukt mysig, även om den är suddig.

om ni undrar varför jag inte uppdaterar så är det för att vår dator inte fungerar, och kommer typ inte göra det på 2 veckor till. därför får jag uppdatera på pappas dator lite då o då. men bara så ni vet varför liksom. ;)

haft no prov idag, vet inte hur de gick. säkert skit. o var på stan med alin baby som köpte en ny mobil!!!! WIIII
:D o så fikade vi ju också såklart.

ska lyssna vidare på musik nu
puss o kram

jag stöööööööör mig på dig, vafan bara lägg ner nu.

Kommentarer
Postat av: Mina

nej det är min systers barn. Hon ska fylla sju år iår :) hihi. Hon är jättesöt!

2010-09-20 @ 20:48:16
URL: http://miinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0