pluuuuuuuugg



tja.
kass uppdatering, vet.
har sjuuuuuuuukt mycket läxor. är glad att jag bara har spanska,no och bild kvar. och det är absolut inte bara. men gemfört med allt det vi haft innan iaf.
jag hatar åttan. sjukt jobbig redan nu! har bara suttit hemma o pluggat hela dagarna, fick gå tidigare från min träning till och med. det är helt sjukt!
men har iaf lite matlust nu, och det är jag sjukt glad över, hoppas bara att den fortsätter.
nu ska jag plugga igen..
vet inte när jag uppdaterar.
puss o kram / trött ida

ni får en bild på min outfit idag. kul va?


Kommentarer
Postat av: maja

jaa hata åttan... :(

BLÄÄÄÄ



måste ses snart gumman <333

måste prata med dig hihihihihihiiiiii (L)

2010-09-02 @ 19:21:15
Postat av: Ellie

fin outfit!

2010-09-03 @ 14:41:33
URL: http://makemefly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0