johanna nilsson <3





hej bloggen!!
förlåt för dålig uppdatering, men jag har haft de två bästa dagarna på länge!

de började med att jag gick upp väldigt tidigt i måndes... haha typ klockan åtta, för att sen möta johanna i stan klockan tjugo över 10!!!!! hahahaaha.
vi träffades, snackade, gick runt i stan och åt. efter de stack vi hem till mig, snackade, flummade och hade as kul!
sen gick vi till ags o köpte godis, sen hem till mig o kolla dear john. o så bakade vi kladdkaka, MUMS!

sen åt vi kvällsmat haahaha, och efter de ville jag presentera andre o johanna för varandra, då gick vi ute jättelänge o snackade o dom lärde känna varandra också. mihihi kul!
sen kollade vi alla 3 på film tsm, hjälp de brinner o åt kladdkaka, den är så sjukt läskig hahaha .

Andre stack hem efter någon timme, jag o johanna snackade med en kille i telefon i typ 1 timme haha, skitkuL! efter de bara snackade vi hela natten. sjukt mysigt!!!!

vi hade ställt alarm klockan 8!!! o gick efter en stund in till andre o åt frukost, sen stack johanna hem o jag och andre tittade på beck! sjukt bra! sen spelade vi tv spel o snacka. sjukt mysigt som vanligt!

o nu har jag träffat aylin också. o efter de lagade jag mat. o nu är jag sjukt trött! men de var det värt, för fyfan vad jag har haft kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0