sluta aldrig älska någon du en gång älskat.



bild från i somras när vi var i småland. saknar de så sjukt mycket.
jag o min lilla söta grannflicka!

träningen var så fett ball idag,  tror inte jag har skrattat så mycket på jätttelänge. De var verkligen en skön känsla att skratta så mycket tills jag nästan grät o min mage den värkte.
jag o joanna , hahaha kan de bli bättre? hahaa.

pluggar lite spanska nu (duktig chey... NOT ) och jag ser VERKLIGEN fram emot imorron!!!!
SKA SE IDOL GENREPET O SE JAYYY LIVE OMAJDAG!!!! :D :D
ska bli fett!

nu ska jag plugga vidare.
kyss!

Kommentarer
Postat av: Ida [Foto]

så söta!

Jag hade antonia på idrotten & efteråt kom hon och kramade mig och sa hejdå haha :)

skitsöt unge! <333

2010-11-25 @ 22:38:27
URL: http://fotoinfokus.blogg.se/
Postat av: Mina

aw tack! :)



Gud vilken fin bild, är ni syskon? För ni är lite lika :)

2010-12-09 @ 21:26:58
URL: http://miinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0