sjuk chey



tjabbaaa! som rubriken lyder så är jag sjuk . eller jag gick hem från skolan därför att jag mådde jätteilla o de kändes som jag skulle spy. men nu ska vi inte gå in på detaljer :) mår bättre nu iaf!

fin bild va? en riktig sommarbild, jag tycker jag o aylin är rätt cooola där ute på taket, visst e vi?
saknar faktiskt den dagen. den va sjukt ball!

jag missade tjejgruppen idag också, riktigt synd ;( men jag ser fram emot teatern imorron o hoppas att jag e frisk!
jag o aylin älskar ju skolan nu ...... :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
hahahahaaa.....

puss o godnattt seeeyyaaa katt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah bilden ida....inte okej....

men jaaaaaaaaaaaaaaaa chrillebooi skolan är de bästa ja veet omggggg :D fan va tråkigt att va ledig varje dag liksom :O SKOOOOLAAAAAAAAAAAAA (L)(L)(L)

2010-11-23 @ 18:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0