trött



hellu.
har gjort ett collage, men har inte bestämt mig än om jag ska byta min header till denna bilden istället.
jag ska fundera över det, blev inte nöjd med den så jag gör antagligen ett nytt collage istället.

imon ska jag städa hela mitt rum till det bli jätterent. ska dammsuga, ta mitt nya täcke o kudde och bädda om min säng. Skulle kanske också ha filmmaraton med maja ifall det blir dåligt väder. Vi tänkte titta på massa filmer hela dagen. haha.

webbade med aylin också föresten. vi var inne på msn samtidigt, och fick berätta några saker rätt kortfattat för henne men ändå det mesta. saknar dig redan bebbi o hoppas att du kommer fortsätta att ha det bra i makke :)

jag är trött och borde egentligen sova nu, men kan inte för jag har ångest och då gör det ändå inget
om jag sitter här, för jag kommer ändå inte somna. jag är sån idiot, som alltid ska vara så klantig.. fy på mig :(


TILL MAJA<3
Maja, tack för du lyssnar, tack för du förstår.
Det betyder så otroligt mycket för mig att du alltid alltid ställer upp.
Jag kan redan berätta allt för dig och jag känner att jag litar på dig upp till 100%.
Du är riktigt speciell, en så underbar människa.
Jag är så tacksam över allt du gjort för mig, alla gånger du torkat mina tårar och alla gånger du skrattat med mig.
Jag kommer alltid finnas här för dig också, det minsta lilla så säg bara till.
jag vägrar låta dig må dåligt.
Du kan alltid alltid lita på mig, jag för inte vidare något du berättat!
Majaa min fru. Jag älskar dig så sjukt mycket!<3
tack för allt<3

Kommentarer
Postat av: Majja! :D

åhh så fint collage ! <3

aww så söt text (L)

Taackk gumman.

puusss<3333

2010-07-06 @ 23:04:45
URL: http://barawarlins.blogg.se/
Postat av: gylte.

fiiiint collage! ,förutom bilderna på mig +o( spyr så blö ta bort bilderna på mig<3

2010-07-07 @ 01:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0