jag är bara mig själv

ibland undrar jag verkligen vem som är äkta, vem som ställer upp i vått och torrt. Ibland visar det sig att dom man trott varit äkta faktiskt inte är det. Vänner som sviker, och struntar i en, fast man finns där 24/7 för dom och ställer upp. men jag orkar inte lägga ner tid på männsikor som inte får mig att må bra. jag vet vilka som gör mig lycklig, och det är dom jag alltid kommer göra allt för. Jag orkar inte bli sårad av er längre, jag går min egen väg och är mig själv. tycker ni inte om mig så är det ert val, men jag gör mig inte till bara för att ni ska tycka om mig. Jag vill bli omtyckt för den jag verkligen är, det är inte lönt att låssas. Jag blir bara så besviken på er som aldrig ger tillbaka, bara tar emot men ger inget tillbaks. Jag ställer inte upp längre, för har också problem, jag är inte alltid glad, o behöver också stöd men om jag inte kan få det av er så är ni inga riktiga vänner. o jag har förstått att ni inte är det nu.


Kommentarer
Postat av: Olivia

Åh, Idiz! <33

Du får prata med mig sen om du vill, jag finns här för dig <33

2010-07-16 @ 18:53:49
URL: http://barabubbel.blogg.se/
Postat av: din frruuuu ! (L)(L)

Naww gumman det kmr gå bra (LL)

Finns här för dig alltid<3

Vill du prata så bara säg till.

Puss jag älskar dej <333

2010-07-17 @ 21:31:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0