hos majaaaa <3 :D











hejejjj :)'
har inte kunnat uppdatera på hela dagen, har inte haft tillgång till internet,
men iaf idag har jag varit på ikea o ätit köttbullar med mammi, ´pappi o syster, haha.'
sen kom jag hem o stack direkt hem till maja då vi käkade chokladfondue, ( jordgubbar, marshmallows doppade i smält choklad ) gott så jag dör!!!

sen kom didid, jessi o daniel hem till maja o vi spelade spel o kolla film. riktigt mysigt.
o nu ligger jag här med maja brevid mig. sover hos henne ikväll o vi har massa mys!
imon ska vi in till stan o ha picknick i botaniska trädgården. hihi, ¨
sen åker maja till sin stuga och e borta i typ en månad, blä :((('

nu ska maja blogga, sen ska vi antagligen snackaa o sen sova. hho
skriver mer imon
' tjaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0