du är så vacker.



( har inget med bilden att göra )

- varför ska man gå och förälska sig i någon som har långt ifrån samma känslor?
varför sitter man ändå och drömmer sig bort om personen fast man vet om det?
jag kan inte hjälpa att jag föll för dig från början för flera år sedan, jag trodde
absolut inte att det skulle gå så lång tid. Jag trodde aldrig jag skulle tycka om dig
såhär mycket som jag gör. Det går inte att förklara, för känslorna är för starka.
Jag har aldrig någonsin känt såhär för någon mer än dig. Du betyder så mycket,
du är så mycket i mina ögon. Du är allt, och så mycket mer. Jag hade kunnat
göra allt för dig, för att få mina känslor besvarade. men det är bara i mina drömmar
det händer. Det är bara där kärleken får ett lyckligt slut. Jag vet själv att det
aldrig kommer bli något, nu är det bekräftat, och jag måste inse det och gå vidare,
men det är inte så lätt när du är den enda i mina tankar. När du finns där dag som natt.
Jag har fått känna på olycklig kärlek så länge nu, och det är riktigt hemskt när det inte
finns något att göra. När känslorna aldrig tar slut. Du är så vacker, så omtänksam och trevlig.
Det finns ingen som du, det finns ingen annan som hade kunnat ta din plats. Du anar inte
hur mycket jag tycker om dig, hur ofta du finns i mina tankar, hur många gånger jag drömt
om dig och fantiserat mig bort i den värld som finns i mina tankar. Där du och jag är tillsammans,
där du håller min hand och säger att du älskar mig.. Men allt detta är bara SKIT. för inget av
det kommer aldrig hända. det är lika bra att jag ger upp nu, att jag går vidare hur svårt det än är.
Jag ska försöka, jag ska följa dina råd och göra som du sa. Bara för jag älskar dig..
ja.. bara för jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0