andre<3333333



Andre , brosssaaan (LLLL)
shit, de finns mycket att säga. Så mycket mer än det jag kommer få fram. Men du är sjukt underbar, så himla snäll , omtänksam och rolig! man har fan aldrig tråkigt med dig, man är aldrig ledsen. alltid på toppen humör brevid din sida. Du gör mig så glad, så varm om hela mitt hjärta. man kan tro att de är kärlek , men det är det inte. bara en så sjukt stark vänskap. Du betyder allt för mig, precis allt. så mycket att det går. vår vänskap är allt för mig. Jag är inget utan dig, bara en trasig glasbit. Jag tackar gud eller vem det nu är som har fått oss så nära, tackar så mycket.. för detta är så himla speciellt. vår vänskap är inget som någon annan har. Jag kan säga allt till dig, utan att skämmas eller tro att du för vidare , för jag vet att allt jag säger stannar mellan dig o mig. litar på dig mer än någon annan. Jag älskar våra dagar, våra snackestunder, kvällarna vi gått vår runda. bara din o min runda, den rundan som vi alltid gått när vi berättat saker för varandra. Jag är så sjukt glad att du finns i mitt liv. hade du inte varit de, hade jag inte vatt den personen jag är idag. Jag skulle aldrig klarat mig utan dig, du gör livet värt att leva. det är dig jag lever för. tack för du finns andre, bror, granne, o bästa bästis. jag älskar dig sjukt mycket. finns inte ord till det. Du har hela platsen i mitt hjärta, du har mitt liv i dina händer, lämnar du mig då dör jag. o jag menar de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0