you are strong, i know it.



Godmorgon!
Dan igår med Gylte och Olivia var underbar! skulle egentligen uppdaterat igårkväll men jag var inte på humör, så ni får veta om dagen nu istället..
Vi fikade på Grafiti, jag och gylte tog varsen varm baugett med thai kyckling i, sjukt goood! Olivia tog en varm ost o skinka istället som hon också tyckte var god! Vi satt nog och fika i 3 timmar ungefär, det var sååå mysigt! O vi har inte träffats på rätt länge så det fanns mycket att snacka om ;) Sen gick vi bara runt i stan lite. Längtar tills nyår, de ska bli fett! :)

Idag efter frukosten drar jag mig mot stan för att träffa denna fina flicka! ( som är på bilden  ) De blir fika och mycket snack. Ska bli riktigt roligt att träffa dig mathilda :)
Jag slänger in ett inlägg när jag kommit hem, ni får hålla ut.

puss

Kommentarer
Postat av: mathilda

hahah fin bild (y) ska bli fett kul :D <33

2010-12-28 @ 12:47:36
URL: http://mathildaochjulija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0