mitt pucko

 
aylin telovska
De kommer upp så mycket i mitt huvud när jag hör ditt namn, de kommer många känslor, för ska jag beskriva dig med ord är det bara massa känslor. De går inte att förklara hur stor del du har i mitt liv, hur viktig du är för mig. De går inte att förklara. I mina ögon är du den viktigaste, den vackraste och finaste vännen gud någonsin skapat. Du är den som får mig att le, att skratta när jag sitter och gråter, du är också den som ger mig kraft att kämpa. Utan dej hade jag inte varit den jag är idag. Vi har gått igenom så sjuukt mycket tillsammans, både bra och dåligt.. men vi har alltid klarat oss igenom det. Oavsett hur stort och jobbigt det än varit har vi klarat de bredvid varandras sidor. För tillsammans är vi starkare än någon annan.

De har alltid varit du o jag mot världen, har jag dej, har jag allt, för du gör mig så stark aylin. Vänner sviker, vänner kommer och går, men du har alltid stannat, och du är den som aldrig sviker, du ger mig alltid det bästa. Alla våra minnen, de är helt sjukt, våra flummstuder, tider då vi varit helt galna och gjort så sjuka saker, tider då vi bara suttit och snackat i flera timmar, tider då vi kramats och gråtit ut, alla våra dagar stannar, i mitt hjärta. Varje gång vi ses är det som vår vänskap blir starkare och starkare, ingen kommer någonsin kunna bryta den, jag kommer aldrig låta någon göra det.

ida och aylin, det är så alla ser oss, det är vi som håller ihop, blondinen och brunetten, flummisen och normalisen. O så har det alltid varit, det har alltid varit vi aylin. och vår vänskap är starkare än någon annans. Du är som ett tuggummi, jag dras till dig, jag kan inte vara utan dig, jag måste smsa dig, ringa dig för att höra att allt är okej, annars är det inte okej med mig heller.
Vad som än händer är jag här för dej, när du har de svårt kommer jag alltid ställa upp för dej, göra de som behövs och framför allt kommer jag alltid att lyssna. Jag bjuder på fika, jag köper de du behöver, visst.. de kanske inte hjälper, men iaf för stunden.

tittar man på bilden ovanför, jag vet inte om de bara är vi som ser det, eller om de strålar ut.. men man ser att vi hör ihop aylin, på bilden ser man hur starka vi är, du vet.. jag sa det till dig direkt när vi tittade på bilden. Man ser at de är vi. O de kommer alltid vara vi, no matter what. Jag vet inte vad jag mer ska säga för attt du ska förstå hur mycket jag älskar dig . Men du är min bästa och närmaste vän , den jag alltid kommer göra allt för , precis allt. o som man säger.. jag dör för dig, men det är äkta. För jag klarar mig inte utan dig.

De var du som satt med mig ute på gatan sent på kvällen när jag grät, kommer du ihåg? de var så fint. jag kommer aldrig glömma den kvällen, då jag trodde nått hade hänt med mamma, aylin jag skulle brytit ihop utan dig, du bryr dig så sjukt mycket om mig, o du förtjänar allt man någonsin kan ge dig. O jag hoppas att de finns någon som kan ge dig allt, för jag kan inte det, du är för perfekt. Men jag gör så gott jag kan. O du ska veta, att du är mitt hjärta. jag älskar dej aylin telovska. Du är såå fin!

tack för du finns pucko<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0