tjejgruppisen


glada tjejgänget!!


o igen!


o ännu en gång ;)


jag har "aldrig" glaset. ( cola & fanta blandat tror ja de va )


Li klippte kajsas hår... haha


o ja, vår fina tavla.

jag har haft en undebar fredag/lördag!
vi sov på ungdomsmottagningen från igår till idag. Vi hann med så mycket fast vi kom dit redan vid 6!
vi åt tacos, lyssnade på 2 killar som svarade på frågor ( haha ) , åt kladdkaka, chips,popcorn o allt de där.
vi var också ute en stund alla tjejerna o hade skitballt, vi var väldigt flummiga allihopa, sen hade vi 3 kamp, tittade på idol, kastade ut kondomer genom fönstret, körde jag har "aldrig" leken o snackade en massa!
Klockan var runt 4 när vi kom i säng, så vi somnade ungefär vid halv fem o jag är skittrött idag, men vafan . De var ju as kul :D

jag längtar tills måndag då jag kommer träffa alla igen. hoppas ni har haft en lika rolig fredag/lördag som jag! :D
snart kommer Gylte o Olivia hit, uppdaterar efter!

poosss

Kommentarer
Postat av: Gylte

enoooormt kuul!

2010-12-12 @ 21:39:48
Postat av: Anonym

KOLLA IN MIN MÄSTAR BLOGG!!!! :)

2010-12-12 @ 22:11:31
URL: http://oboyyy.blogg.se/
Postat av: mathilda antman

Jaaa gud vad kul de va!! skulle ge massor för at göra de igen! :D saknar dej! längtar tills på tisdag! :D <333

2010-12-23 @ 00:38:16
URL: http://mathildaochjulija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0