LONDON HERE I COME

tja! förlåt för dålig uppdatering. Men de har ju varit julafton???!! :D
har fått massa saker!!!!! läs under vad. Men jag lovar, de kommer bilder på allting, men ikväll typ. Ska på bio med syster också ikväll i malmö och se någon film, kommer inte ihåg vad den heter ,, haha. O nu ska jag spela spel med mammi o syster. ses sen! :D

jag fick: ( kommer glömma något )

- mascara
- typ 6 nagelack? haha
- nagelfil
- armband
- örhänge
- halsband
- 2 parfymer plus 4 små
- scallcandy hörlurar
- playstation 3 plus singstar skiva
- ansiktskräm plus ansiktstvål
- pengar plus utländska , ni fattar under varför
- tuggummiiii!!!
- 3 lepsyl ( cola smak )
- puder
- rakapparat
- hide and seek, iiiihhhh :D ( film )
har säkert glömt något nu... OCH DEN SISTA SAKEN.... ERKÄNN NI ÄR NYFIKNA.............
EN RESA TILL LONDON med min familj!!!!!!!!! OMAJGAD. åker den 5 januari och kommer hem den 9onde. och jag ska shoppa som fasen! ååh vad jag längtar. hihii.

hörs sen!
hoppas er jul var lika lyckad ( ni som firar )

pussssss :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0