johannasaknad



hej!
En liten osminkad o helt oredigerad bild bjuder jag på från när johanna sov hos mig!
hoppas att jag kan sova hos dig på söndag, saknar dig så mycket<3<3<3

träffade gylte & olivia efter skolan igår  igen o de var nice ;) Snackade en massa o dansade o ja.. ;) Sen stack vi till unggrupp o träffade alla underbara människor. Fick massa julklappar också, lägger kanske upp bilder på det sen. Men de var jättemysigt som vanligt. När jag kom hem TRÄFFADE JAG SAKNADE AYLIIIN SOM JAG TYP STOG OCH KRAMADE OM I EN TIMMEEEE, så skönt att få träffa dig o berätta allt som har hänt. puss lillen

idag har jag träffat maja, o bara chillat. inga läxor, ingenting.. börjar dock få ångest inför vad jag ska ha på mig på julavslutningen... men de ordnar sig hoppas jag!

nu ska jag hoppa in i duschen!
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0