i miss you so much



tjabba tjena!
jag har haft en superhelg!

fredes, jaa deppig skoldag.. efter skolan träffade jag aylin som jag skulle säga hejdå till. vi stack till nova och precis innan vi gick in började vi båda storböla, iaf så var vi på nova o hade de jättemysigt. sen lekte vi i snön, och nu är du så långt ifrån mig, fyför vad de gör ont. jag älskar dig BÄSTIS.

efter de träffade jag andre lite, vi satt inne hos han o snacka o hade mys, sen kom joanna och vi pratade , tittade på idol OCH JAY GICK VIDARE!!!!!!!! WIIIII :D:D vi skrek  som fan! hahahaa. och sen ja, jag vet inte riktigt vad jag ska säga, men vi sprang ut i min trädgård och rullade oss i snön i bara linne o tights, ja.. snacka om knäppa , men fyfan vad kul det var !!! hahahaaha. & vi drack teeee, åt pizza o poppis! MUMS

idag .. jaa, har pluggat inför svenskan , gramatik prov på tisdag. sedan träffade jag maja o dani, haha sjukt rolig kväll med massa bus. ska nog inte avslöja för mycket, men grymt kul hade vi! :D

nu ska jag sova, imorron väntas en HELdag med plugg.. kul!

puss o godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0