i fight for you, no matter what.



hemma från stan! O vi hade de jättemysigt o kul precis som jag trodde :) Vi fikade på graffiti, chaiiilatteee! mmmm, fast den är sjukt mycket godare på espresso house! Men de va mysigt o sitta o snacka iaf. Sen gick vi bara runt på stan, Mathilda hittade en fiin halsduk på indiska o jag hittade ingen ring :(. haha. Sjukt rolig dag iaf, mycket skratt o prat. Puss på dig min LILLA FLUMMAPA<3
Ska snart ut igen, o träffa ida. ska bli kul, men har ingen aning om vad vi ska göra.  Men vi hittar säkert på något.

aylin om du läser detta.. jag älskar dej o saknar dej. smsa mig direkt när du har en ledig stund. <3
puss!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar dig med <3

2010-12-28 @ 21:02:55
Postat av: mathilda

skiitkul :D måste ses snart igen <33

2010-12-28 @ 22:36:47
URL: http://mathildaochjulija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0