bilder under 2010



en knäpp dag på nova.


brantevik med klassen ( läger )


på flygplanet mot Frankrike


en av alla bilder därifrån.


Grekland. jag & syster.


underbart!


började umgås med sötnosarna igen. dock gammal bild, ( vi måste ta nya! )


fick en ny vän. som jag till den största delen av sommaren tillbringade med.


<3


hittade på fler galna saker med ida.


såg Jay live<3333


började träffa johanna oftare!


chillade på toan med jz. haha


kom till ett ställe som betydde jättemycket för mig.


fick jättebra kontakt med olivia, o hade många mysiga dagar/kvällar/nätter med massa snack.


tillbringade också några dagar med min älskade hanna kisskorv.


och en mysig kväll med gylte ( + dani )


hade kul i andres poool.


o massa myzzz dagar på nova med aylin paylin.


tjejkvällar...


:)


åh, malmöfestivalen med aylin.. saknar.


började på unggrupp! :D + nya vänner.


aylinida<3

dessa är bara några få bilder av alla jag tagit under 2010.
jag hoppas på ett nytt roligt år med massa nya saker! :D
Gott nytt år på er!<3

Kommentarer
Postat av: Ida [Foto blogg]

hihihi, vi ska ha fler knäppa dagar!!!!!! :D <3

2010-12-31 @ 15:46:33
URL: http://photographymaniac.blogg.se/
Postat av: gylte

GOTT NYTT ÅÅÅÅÅÅR,

bäst start på året , riktigt kul!!

2011-01-01 @ 14:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0