hahaha konstig kille







träffat andre pandre idag. Vi var på nova och det var skitkul! hahahaha måste berätta

det var en kille inne på jack and jones som jobbade där och va skitkonstig!!!! andre tittade på en tröja han tyckte var snygg o då kommer han killen fram till mig o andre o typ sjunger skithögt, gör moves och massa mer, asså höll på att flabba ihjäl. HAHAHA. o sen tog han tröjan och gick med andre in till provrummen och tog med ett par jeans till honom som andre inte ens ville prova, sen stack han igen. och när andre provat kläderna kom han med en tröja till, och ett par jeans sen andre ba amen de e lugnt, jag kommer tillbaka, så började han sjunga o kom med en annan tröja till. asså herregud, de sluta med att vi sprang ut ifrån affären XD HAHAHAHAH SÅ JÄVLA KUL!!!!

haahaha, men iaf så stack jag o andre hem sen och tog ett dopp i hans pool som ni ser, sen åt vi toast hos mig och var lite konstiga XD
ska träffa maja snart, eller typ om en timme. ska bli kuligt.

poss!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahah whuut XD konstig kille XD

2010-08-12 @ 20:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0