sista sommarkvällen.



tja!
sista kvällen på hela sommarlovet man kan va uppe länge, visst det är sommarlov imon osså, men då måste man lägga sig tidigt, inför skolan. fyfan asså.. JAG VILL INTE, HAR SÅ MYCKET ÅNGEST!!!!!

iaf, idag har de vatt en heldag med natti.
vi var på nova, sen stack vi hem till mig, och sen åt jag o när jag kom hem till henne va amanda o anis där också, kolla tv, sen följde vi dom till busshållsplatsen, sen var vi ute.
och ni kan väll tänka er vad som hände sen,
jo.. vi kolla film, OCH ... krängde i oss massa chips, dippa o plommon.
mår illa nu.
åt också den söta glassen, den var jätteliten, hahahaa :D

uppdaterar snart igen, ska va uppe länge idag..
puss&kram

Kommentarer
Postat av: nicole

sv: haha okej :)

har vi varandra på bloglovin?



/Shoppaholly

2010-08-16 @ 12:32:11
URL: http://nicolesjostrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

bloggaa :(

2010-08-16 @ 16:21:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0