jävla skola



sommarbild.. ETT MINNE FRÅN BÖRJAN AV SOMMAREN.

åh, skola imorron, har inte fattat det än, så är lite borta just nu, men kommer antagligen förstå när jag ska gå och lägga mig.. JAG VILL VERKLIGEN INTE. jag avskyr skolan, bara tanken får mig att vilja spy. men jag ska försöka ha positiv inställning, men det är inte så lätt.

idag har jag , dani o maja iaf pluggat inför valet, det var lite komplicerat men till slut fick maja in de i mitt o danis huvud så jag tror jag kan de nu, rätt så bra iaf. men seriöst, vem orkar ha läxor över lovet? iNGEN.

åt också luch i malmö med mammi idag, de var jättemysigt.
men nu ska jag göra något, jag vet inte vad, bara något som får mig på andra tankar.
puss&kram

Kommentarer
Postat av: Danica

HAHAHAHA så jvl trööööög jag vaaaa ! <3

2010-08-19 @ 19:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0