jag är en idiot.

jag har en vän, en bästavän som alltid alltid har ställt upp för mig. År efter år har hon lyssnat på mina problem, och stöttat mig som ingen annan gjort. Denna tjejen bad för mig, när jag hade mina värsta tider. Hon var krossad och rädd, att något skulle hända mig. Hon bad till gud att jag skulle stanna, att allt skulle bli bra och att jag själv skulle inse det. Hon fick mig att inse saker som jag tidigare inte insett. Hon var som en psykolog, en psykolog som alltid lyssnade, som grät med mig, som skrattade med mig, gjorde allt.. bara för att jag skulle må bra.

jag har svikit denna tjejen, den tjejen som alltid ryckt upp mig när jag mått som sämst, jag har svikit henne, och jag vet inte vad jag ska ta mig till. Hon hade förtroende för mig, berättade saker som bara jag fick veta, saker som bara hon och jag kunde prata om. Men jag svek, jag berättade, och jag är så dum i huvudet. Du litar kanske inte på mig längre, precis som du gjorde innan, men jag hoppas över hela mitt hjärta att du fortfarande kan lita på mig. Jag har förklarat varför jag sa det, jag har gjort så gott jag kunnat för att få dig att inse varför.
Jag har inte berättat NÅGOT annat du sagt till mig, alla saker du och jag pratat om, de finns fortfarande inom mig, och jag tänker aldrig , aldrig låta dom gå vidare till någon annan. Aldrig någonsin.

Du betyder allt för mig, precis allt, och jag förstår inte hur jag kunnat göra såhär mot dig. Du förtjänar så himla mycket mer, en så mycket bättre vän förtjänar du än mig, jag förstår inte ens varför du förlåter. jag är en idiot, verkligen. Du förtjänar allt, och så mycket mycket mer. Du förtjänar någon som du kan lita på upp till 10000 %, en som aldrig sviker. men då fattar jag inte, varför du stannar kvar vid mig..

Min bästavän, den personen jag kunnat berätta allt för. Som jag fortfarande kan, men vet inte om hon kan det fortfarande..
jag älskar dig, och jag hoppas du insett med alla ord, men denna texten, att jag är ledsen, att jag själv förstått att jag svikit dig, och att det aldrig aldrig aldrig kommer hända igen...

förlåt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag älskar dig Ida och jag litar på dig och i så fall är det jag som inte är värd en underbar vän som dig, som jag kan prata med och du lyssnar och hjälper mig <3

Jag behövde aldrig förlåta dig för du var förlåten redan när det hände, och jag överreagerade förmycket <3

älskar diig med ängel (L)

2010-08-12 @ 00:05:13
URL: http://barabubbel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0